VPRO Tegenlicht: Rendement van Geluk

Op 3 april 2016 zond VPRO tegenlicht een prachtige aflevering uit over Rendement van Geluk:

VPRO happy new rich

Er is een revolutie gaande in het bedrijfsleven, waarbij niet de winst maar de maatschappelijke betekenis van de onderneming vooropstaat. De nieuwe betekenis-economie draait sinds de crisis in 2008 op ‘happy start-ups’ en het zaaien van geluk. Hoe kan een bedrijf dat veroorzaken en wat is daarvan weer het rendement? Ook gevestigde bedrijven als Unilever en DSM houden zich hiermee bezig. O.a. met Expert Kees Klomp over betekenisvol ondernemen, “Happy is the new Rich” en Tony Chocolonely.

Bron: klik hier voor de volledige uitzending (46 min)

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s