Ynzo van Zanten, Tony’s “Choco Evangelist” en Head of People & Culture, vertelde op het event Happy People – Better Business over Tony’s routekaart naar 100% slaafvrije chocolade en hoe iedereen daar aan bij kan dragen. Wij interviewden hem over het belang van purpose voor Tony’s en hoe dat binnen de organisatie wordt vertaald voor nieuwe medewerkers, in het onboarding traject.
Related Articles
Geluk op de werkvloer
Geluk op de Werkvloer verscheen in MT Magazine in juni 2016. Steeds vaker willen we een job waar we gelukkig van worden. ‘Werkgevers die daar niet voldoende oog voor hebben, zullen het in de nabije […]
Geluk als businessmodel
Wie werkgeluk wil bevorderen in zijn bedrijf, moet beginnen bij de cultuur, aldus Jenn Lim, CEO en Chief Happiness Officer van Delivering Happiness tijdens het Happy People Better Business-event. ‘Cultuur moet je eerste prioriteit zijn. […]
Vier manieren waarop leiders geluk kunnen verspreiden
In zijn nieuwe boek Leading with happiness richt Alexander Kjerulf zich op leidinggevenden. Hoe kunnen zij in hun functie geluk verspreiden? De Deense CEO van Whoohoo.inc vertelde erover op het evenement Happy People Better Business […]